تفسير رؤية التلفاز في المنام (معنى حلم التلفزيون)

مشرفة موقع محتوى

فإن رؤية التلفاز في المنام ترمز إلى الأخبار السعيدة أو السيئة ،كذلك يعد التلفزيون أشاره على سيد البيت حيث أنه لا يوجد منزل يستطيع أن يستغنى عن وجود التلفزيون في البيت ،وقد يرمز التلفزيون إيضا إلى السلطة أو القوة أو المعلم أو الشرطي وذلك وفقا للمادة التي تعرض على التلفاز.

رؤية التلفزيون الأبيض والأسود والملون

تشير رؤية الرائي التلفزيون الملون في الحلم للنظرة الإيجابية التي تخص مستقبل وحياة الرائي ،ورؤيته يعرض أفلام أو برامج أو مسلسلات بالأبيض والأسود فقط يرمز إلى ميول الرائي وحنينه للماضي أو سيطرة الأفكار المتشددة القديمة على الرائي ،وقد يرمز أيضا إلى رفض الرائي للتغيير وميوله إلى العزلة والوحدة والبعد عن الناس ،والله أعلم.

تفسير رؤية التلفاز في المنام للعزباء

صور عن التلفزيون 2

  • يجب أن نتفق في البداية أن دلالة وتفسير رؤية التلفزيون في الحلم ترتبط بما يتم بثه عبر شاشته برنامج أو مسلسل أو فيلم أو برنامج إلى أخره ،وعليه فقد يكون تفسير رؤية التلفزيون أو الحدث الذى تشعر به أو تراه الفتاة بحلمها يعكس ما شاهدته هذه الفتاة على التلفزيون.
  • قد يكون رؤية الفتاة العزباء كأنها بداخل التلفزيون مكان نجمة فيلم مثلا وكأنها تتزوج بهذا الفيلم أو يتم تحديد موعد زواجها مثلا أو أن أبطال الفيلم معها بالبيت مثلا ذلك يكون بشرى بزواجها قريبا ،أو أحد يعلمها بسفرها أو يبشرها بنجاحها باختلاف نوعية الرؤية وما التي شاهدته العزباء في منامها.
  • التلفاز له دلالة إيجابية كبيرة للعزباء عندما تسمع وترى عليه أخبار سعيدة وجيدة أو ترى شخصيات جذابة ونجوم يتميزون بالأناقة أو رؤية المناظر الطبيعية الجميلة الخلابة ،ولكن مكروه رؤية تعطل التلفاز أو انفجاره أو سقوطه أو بثها لأخبار سيئة وحزينة ،والله أعلم.

تفسير رؤية التلفاز في المنام للمتزوجة

بالنسبة لرؤية التلفاز في حلم المرأة المتزوجة فهو يرمز إلى البيت أو المنزل ورؤية المتزوجة للتلفزيون في مكان نظيف مرتب بالبيت ترمز إلى استقرار البيت واتزانه و الانسجام والتواصل القوى بين أفراد الأسرة.

أما إذا كان التلفاز معطل أو مكسور أو بمكان متسخ فذلك يرمز إلى حال الأسرة الصعبة من الناحية المادية أو الاجتماعية أو أن أسرة هذه المرأة تعانى من التشتت بسبب الخلافات والمشاكل الكبيرة.

ورؤية المرأة المتزوجة أو المرأة الحامل وكأن أحدا يخبرها بخبر سعيد عبر شاشة التلفزيون يبشر بعودة الغائب أو المسافر أو نجاح الأبناء وتفوقهم أو ترقية للزوج بالعمل أو حمل الزوجة قريبا أو ولادة سهله ومباركة ،والأهم أن تكون الصورة التي تراها المرأة المتزوجة عبر التلفزيون واضحة ،والله أعلم.

تفسير رؤية ظهور الرائي في التلفزيون

أما عن رؤية الرائي كأنه على شاشة التلفزيون فذلك يبشر بوقوع حدث بارز بحياته ،أو أن له مكانه خاصة بقلوب الناس خاصة إذا كان الرائي له ظهور مميز بالتلفاز مثله مثل أى نجم أو ممثل مشهور أو إعلامي معروف ،ولكن غير محمود رؤية الرائي نفسه مريض أو يائس أو بثياب ممزقة على التلفاز ،والله أعلم.

تفسير رؤية إصلاح التلفاز في المنام

إصلاح التلفزيون وتشغيله في الحلم يرمز إلى التغييرات الإيجابية التي ستحدث للرائي في المستقبل القريب فرأيته في حلم المريض يبشر بالشفاء ،ورؤيته بحلم العزباء يرمز للزواج ،وبمنام الحامل يبشر بالولادة المباركة والميسرة ،ورؤيته في المنام العاطل يبشر بحصوله على وظيفة قريبا ،والله أعلم.

تفسير رؤية اهداء التلفاز في المنام

  • قد يوحى اهداء التلفاز في المنام على قدوم الأخبار السيارة بالنسبة للشخص وقد يوحى ذلك بأن الشخص
  • الذي يهديه قد يكون هو مبشر بالخير والاخبار الحسنة التي تفرح الشخص الحالم وقد يكون هو ينتظر
  • هذا الشخص مفاجأة أو خبر سعيد سواء كان هذا الخبر يخص عمله أو هذا الخبر يخص حياته الشخصية
  • مثل خبر زواج مثلا وقد يكون هذا زواج سعيد أو قد يكون خبر يخص عمله حصوله على ترقية في عمله.
  • او تكريم من أصحاب العمل أو مكافأة مالية كبيرة أو منصب قيادي كان يحلم به

تفسير رؤية إصلاح التلفاز في المنام

تعبير عن التلفزيون

  • إصلاح التلفاز في المنام قد يوحى بأن الشخص الحالم يحاول أن يصلح المشاكل التي يمر بها في حياته
  • بأنه يحاول أن يحول المشاكل التي تقابله بأنها اخبار ساره تحدث له وتساعده على تخطي الأزمات
  • وحل المشاكل وقبول اخبار جديد سعيدة تغير من نفسيتها وقيام بالإصلاح يوحى بقاعدة والإرادة والتزامه
  • والإصرار على تخطي المشاكل وإنجاز المهام في حياة الإنسان ومحاولاته المستمرة في حل المشاكل

تفسير رؤية سرقة التلفزيون في المنام

  • سرقه التلفزيون في المنام قد توحى بقرب أشخاص حلقتين منك يحاولون دائما سرقة الأخبار السيارة منك
  • ويحاولون بشتى الطرق أن يقربوا منك الأخبار الحزينة ويحاولون دائما جلب المشاكل اليك
  • لكى تحزن في حياتك حيث يحاولون سرقة الفرحة من حياتك وقد يظهر ذلك في احلامك
  • انهم يسرقون منك التلفزيون الذي هو مصدر الأخبار السيارة بالنسبة لك ومصدر السعادة
  • اما اذا كنت انت التي ورقة فهذا يوحي يكرهك للشخص التي تسرق منه ورغبة في جعله حزين

تفسير رؤية مسلسل في المنام

  • قد يوحى رؤية المسلسل في المنام بأن هذا الشخص يعانى من الوحدة في حياته حيث يتخيل حياته وكأنها
  • المسلسل يشاهده ملئ بالأشخاص فيشعر فيه بالمرح والتفاف الناس من حوله يجعله يشعر بالسعادة
  • التي نحبط به ويشعر وكأن أفراد هذا النسر هم الأهل والأصحاب والأقارب الذي يريد أن يراهم فى حياته
  • او قد يوحى بأن هذا الشخص محاط بكثير من المشاكل فيؤدي الهروب منها بأن يكون فى زحام أشخاص
  • لمسلسل وأحداثها الذي يشاهده في شعر بحزن شديد يجعله يهرب منه بسماع المسلسل في أحلامه

تفسير رؤية التليفزيون الأرضي في المنام

  • رؤية التلفزيون الأخضر في المنام يوحى بكابه الشخص الحالم وأنه محاط بالمشاكل والهموم في حياته
  • حيث يرى أنه محام بالهم ويكره المشاكل التي تجعله يميل إلى الأخبار القديمة التي تتمثل له في أحلامه
  • على أنها التلفزيون الأرضي والذي يؤثر على أحلامه بالسلب وتجعله محاط بالحزن والكأبة
  • وقد يصاب الشخص الحالم باضطراب في النفس وضيق العيش بسبب الك الأخبار الحزينة
  • تفسير له الاكتئاب والحزن وتسيطر على أفكاره بالسلب وتحاط به من كل توحى حياته.

يمكنك ارسال حلم التلفاز في المنام الذي تراه في منامك وسيقوم فريق الإعداد الخاص بموقع محتوى بالرد عليك .

التعليقات

  1. سلام عليكم.
    حلمت أني استعمل تلفزيوني صغير بعض الشيئ في اختراع وأحوله إلى شاشة استعراض زي الهولي كرام ليصبع كأنك ترى المشاهد حقيقية وانت وسط منها وكان المشهد عبارة عن كرسيان من الجلد البني الغامق جديدان جميلان جدا وجودتهم عالية وبعد عرضة المشروع على عائلتي أمي وأحتي وأخي المتزوج أختي في الأول لم ترى شيئ بعدين رأت وكنت جالس مع أخي أعرض عليه الإبتكار وكانت شاشة كبيرة زجاجية لباب بيت الجلوس وأنا أعدل عليها في البرمجة بالحاسوب ودخلت امرأة تلبس لباس البيت محجبة جميلة جلست معنا لم أعرفها في الأول كنا مجموعين على المائدة معنا أختى تانية متزوجة نأكل الرغيف مع الزبدة والعسل مداقه رائع جداً وقالت لي استريت لك تيشورت ودهبت لتحضره تم قالت أمي يجب عليك التمرين فالمسابقة بقي لها يومين بعهدها مباشرة فتحت عيناي من الحلم وبدأ أدان الفجر.

  2. حلمت اني جوزي لم الزباله في كيس كبير وملا الباسكت مياه وسابها في الحوض والحوض مليان ميه مش نضيفة فاتعصبت ودخلت اوضة الاطفال لقيته مغير السراير وجايب مكانهم سريرين قدام فزهقت وقعدت اعيط وازعق وطلعت الصالة لقيت ترابيزة عليها تليفزيونين شغالين وصوتهم عالي فضلت اعيط واقول منك لله واشد الفيش عشان افصل التليفزيونين

    1. الحلم يعكس لمرورك بمتاعب نفسية نتيجة مشكلة تعرضتي لها او تتعرضي عليها بالقريب و يلزمك التقرب الى الله اكثر و حسن الالتزام بالصلاة لتجاوز هذه المحنة

  3. السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    حلمت اني في مكان في رمال وان هناك شاشه بلازما وقمت انا وجبت سيارتي واخذت الشاشه في سيارتي
    ما تفسير هذا الحلم وجزاكم الله خير

  4. بابا حلم ان معاه ريموت شاشة كبيرة والريموت كان كبير بس مكسور ومش لايق على بعضه بابا قعد يصلح فيه لحد لما ركبه صح وظبطه

    1. دليل على اضراب العلاقات الاجتماعيه ورغبة والدك فى الاستقرار والتحكم فى زمام امور البيت وسيستطيع اصلاح الامور فى النهاية

  5. حلمت انى كنت أنا وابن أختي بربي حوت صغير ف حجم القط تقريبا وبعدين تعب وحجمه صغر وجسمه اتنفخ وبعدين ضاع قعدنا نلف عليه وواحنا ماشين لقينا ست كبيره بتعجن فطير وتبيعه واكلتنى منه كان طعمه وشكله حلوين اوى وبعدين لقيناه والدتي فضلت تعتني بيه وكلمت الدكتور عشان يثولنا على العلاج وبدأ يكبر شويه واتحسن وكان مبتسم لينا..
    الحلم التاني اننا كنا قاعدين كلنا وفيه واحد متقدملي هو ووالدته موجودين وطلب منى اعمله حاجه في هدومه في الدولاب وكنت مكسوفه اوى ومبسوطة ووزع علينا كلنا فلوس كتير كانوا فئة 200 وبعد ما خلصت عجبه الدولاب لقيته اداني فلوس تاني كانوا اكتر من 100 جنية ورق اخدتهم وكنت مكسوفه منه..
    انا عزباء

    1. الحلم الاول دليل على مرض شخص عزيز عليكى ولكنة سيتعافى قريبا
      الحلم الثانى دليل على رزق وستر من الله لكى فى حياتك

  6. السلام عليكم .. أما بعد .. حلمت أنني أشاهد حفلة على التلفاز .. و أنا بنت عزباء .. و كنت هادئة عندما كنت أشاهد الحفلة

  7. حلمت انى كنت في فرح حد ومبسوطة اوى وقابلت ناس مشهورين كتير وبعدين لقينا العروسة وصلت وطلعت اختى الكبيرة لابسه فستان الفرح فضي وبتناديلنا عشان نبقي معاها لقيت بعد شوية حد بيصرخ إنه تعبان بيعض ضهره لكن أنا مشوفتش الشخص ده وبعدين روحنا البيت كان بات معايا واحد من المشهورين دول وعائلته لحد ما يسافروا وانا نايمه جمب الشباك سمعنا صوت تقلبات جو لقينا مطره كتيره وفضلنا مستنيين تبطل عشان يسافروا وبعدين بنته طلبت تعمل اكل بس علي ما خلصت كانت بهدلت المطبخ بواقي اكل وبعدين أنا كنت تعبانه لقيت بابا الله يرحمه جايبلي خبز وغريبة العيد عشان اكل منها واحلي بس من غير ما حد يشوفني فضلت عشان اكلها اجرى من ورا ابن اختى الصغير اكل واطلع تاني كان طعمهم حلو اوى.. وبعدين روحت ادي لابن اخت صاحبتي حقنة عشان كان سخن جدا وجده طلب منى اديله نصها قولتله متقلقش يا عمو أنا حطيت 1.5 سنتي بس وبعدين مشيت… انا عزباء واختى متزوجة ووالدي متوفي وصاحبتي دي مخطوبه

  8. حلمت انى كنت بمتحن اخر سنه ليا في الكلية واختى بتتصل عليا بتقولي ماما هتفرح اوى بقولها فيه اية قالتلي انتى لوحدك قولتلها ايوة قالتلي طيب انتى عارفه طبعا انه محظوظ اللي هيتقدم شوفيه بس واتكلموا سوا هو واحد أتقدم اهو قولتلها بس أنا إتفقت مع زوجك إنه هيعرفه انى هسافر القاهرة لشغلي وكمان انى مش هعرف اعيش في ريف قالتلي عموما قابليه بس وهو مستني تخلصي إمتحانات وبعد كده شوفته كان شكله مبسوط وحاول يقنع اهله انه هيسكن بعيد عشاني وروحت حكيت لامي قالتلي انا فعلا مش مبسوطة من سكن الريف ده فعلا وبرده اقعدوا سوا وانا فعلا اعرف الشخص ده … انا عزباء

  9. حلمت اني كنت قاعدة انا وصاحبتي ف خطوبتنا كل واحدة فينا مستنيه عريسها يوصل هي على كرسي وانا علي كرسي تاني وكله معجب بالفساتين وبعدين قمنا وانا روحت غيرت الفستان ولبست واحد تاني وكله معجب بيه وبشكله عليا اكتر من الاول عشان اروح فرح زميله ليا.. اول ما العروسه وصلت كنت فرحانة اوى وبجرى عليها وبعدين روحت وبروق الأنتريه بسرعة وبشيل كتبي لقيتها هي وزوجها جايين عندنا يزورونا…
    انا عزباء وصاحبتي اللي ف الخطوبه مخطوبه فعلا والتانيه متزوجة

  10. ارجو الرد حلمت بابي انه يعملون معه مقابلة تلفزيونيه ووراءه مجموعه من ناس وابي يشرح وكان متحدث ارجو تفسير

  11. أنا حلمت اني كنت بنقي شبكتي وجبتها كلها عجبتني وكانت لسه الدبله ف اخترت واحدة من مجموعة عجبتني وماما كانت قاعده معايا ف قولتلها واحنا رايحين نختار بكره لو معجبنيش هغيرها قالتلي هو احنا اتفقنا على حجم الشبكة لسه قولتلها مش عارفه بس هو اكيد اتفقتوا على الجرامات او السعر اللي هيشتروا بيه قالتلي طيب عندك كعب تلبسيه قولتلها اه الشوز الابيض مانتى عارفاها قالتلي تمام بطمن بس عشان واحنا ماشيين سوا بكره ف لما روحنا المحل لقيت الشخص إللي متقدملي ده بيقولي عايزة حاجة طلبت منه نطلع بره المحل وقعدت اشتكيله انه يجي معايا يجيبلي دبلة احلي وافق وقعد يراضيني وكنت مطمنه معاه اوي ومرتاحه بيه..
    انا عزباء

  12. حلمت اني كنت بنقي شبكتي وجبتها كلها عجبتني وكانت لسه الدبله ف اخترت واحدة من مجموعة عجبتني وماما كانت قاعده معايا ف قولتلها واحنا رايحين نختار بكره لو معجبنيش هغيرها قالتلي هو احنا اتفقنا على حجم الشبكة لسه قولتلها مش عارفه بس هو اكيد اتفقتوا على الجرامات او السعر اللي هيشتروا بيه قالتلي طيب عندك كعب تلبسيه قولتلها اه الشوز الابيض مانتى عارفاها قالتلي تمام بطمن بس عشان واحنا ماشيين سوا بكره.. وروحنا المحل وانا لابسه الدبله دي وناديت للشخص إللي متقدملي ده طلبت منه نطلع بره المحل عشان كنت عايزة اشتكيله هو لوحده ونختار واحده تانيه سوا وهو وافق وكان طيب معايا وطمنى منه..
    انا عزباء

  13. حلمت اني اتزوجت من ابن خالي وكنت مبسوطة جدا بس لما وصلنا البيت طلبت منه نأخر الدخول شوية لاني كنت تعبانه وجمبي وجعنى وهو وافق وقعد يلعب ويهزر معايا وبعدين نزل يقعد مع والدتي تحت وكل اللي على لسانه الحمدلله دايما..
    انا عزباء وهو متزوج

  14. أنا حلمت اني كنت ماشية انا وزميلتي ولقينا ولادة حد نعرفها ف انا مدخلتش وهي دخلت وأنا كملت لحد ما وصلت البيت وقفت على السطح لقيت جارتنا جايبه بط صغير كتير اوى اوى تربيه وبعد كده دخلت نمت وصحيت ابص ف ساعه الحيط وانا مخضوضة اني اتاخرت على الصلاة كانت 5:15 وبعدين صحيت.. انا انسه ولسه متخرجه

  15. أنا حلمت اني كنت قاعدة ف البيت ولقيت الجو بيمطر برا لكن مشوفتش المطر لكن كنت عارفه انها مطرت سألت حد من إللي معايا مصحانيش ليه عشان اشوفه قالي هي مطرت خلاص وبعدين طلعت ابص من البلكونة لقيت جارتنا داخله لنا البيت لكن مشوفتش وشها مع العلم ان هي قالت لوالدتي ان فيه حد عايز يتقدملي فعلا من كذا يوم وبعدين اختفت وحلمت بيها كدا النهاردة

  16. حلمت تاني انى كنت مسافرة الكلية وراكبة الاوتوبيس ف أصحاب الشركة طلبوا ننزل ونبدل الاوتوبيس اللي هيوصلنا نزلنا انا وزميلتي لقيت صديقتي ف الأتوبيس التاني بتقولي متنزليش وتمشي على العلم اننا على خلاف حاليا

  17. أنا حلمت اني كنت قاعدة مع صديقتي بناكل ف مطعم وانا طلبت كل الاكل لكن جه منه حاجتين بس او تلاته كان منه فراخ وسندوتش اكلتهم وهي كنت بحاول اخرجها وبعدين روحت بلدنا قابلت عمي سلمت عليه رغم اني مش بكلمة ف الحقيقة لقيته بيديني 100 جنيه مرضتش اخدها لقيته قللها شويه اخدتهم ومعدتهمش اد ايه وواحنا ماشين لقيت يافطة مكتوب عليها 3 بلاد منهم امريكا وسعرها وتاريخ السفر ودخلت ف اليوم ده ابات عند عمى التاني لقيت ولاد الاول ومراته عايشين معاه والاولاد هيباتوا ف اوضتي وعدي اليوم صحيت لقيت بنات داخله عليا لابسين بالطو ابيض عايزين اشرحلهم حاجات وبيقولولي احنا لسه داخلين كلية الصيدلة.. وبعد كده قولت اطلع شقتنا لقيت بابا بنفس شكل اخر فترة قبل وفاته وكان بردو نايم ع السرير جريت عليه حضنته وقعدت احكيله علي عمى واشتكيله هو كان بيراضيني بايده لكن مكنش بيتكلم قعدنا وياه يومين ولقيت سندويتش فراخ مبعوتلي علي هناك وجينا نلم حاجتنا ونمشي لقيت جنازة حماة عمى ده وهي فعلا متوفيه

    1. أنا حلمت اني كنت قاعدة مع صديقتي بناكل ف مطعم وانا طلبت كل الاكل لكن جه منه حاجتين بس او تلاته كان منه فراخ وسندوتش اكلتهم وهي كنت بحاول اخرجها وبعدين روحت بلدنا قابلت عمي سلمت عليه رغم اني مش بكلمة ف الحقيقة لقيته بيديني 100 جنيه مرضتش اخدها لقيته قللها شويه اخدتهم ومعدتهمش اد ايه وواحنا ماشين لقيت يافطة مكتوب عليها 3 بلاد منهم امريكا وسعرها وتاريخ السفر ودخلت ف اليوم ده ابات عند عمى التاني لقيت ولاد الاول ومراته عايشين معاه والاولاد هيباتوا ف اوضتي وعدي اليوم صحيت لقيت بنات داخله عليا لابسين بالطو ابيض عايزين اشرحلهم حاجات وبيقولولي احنا لسه داخلين كلية الصيدلة.. وبعد كده قولت اطلع شقتنا لقيت بابا بنفس شكل اخر فترة قبل وفاته وكان بردو نايم ع السرير جريت عليه حضنته وقعدت احكيله علي عمى واشتكيله هو كان بيراضيني بايده لكن مكنش بيتكلم قعدنا وياه يومين ولقيت سندويتش فراخ مبعوتلي علي هناك والحساب كان فوق ال 200 وجينا نلم حاجتنا ونمشي لقيت جنازة حماة عمى ده وهي فعلا متوفيه
      .. وولد وبنت زمايلنا مخطوبين بيسييوا بعض وهو بيحاول يصالحها في الطريق وسط العربيات

  18. حلمت ان والدتي كانت بتطلب منى اطلع اشوف البيض من الفراخ عشان هما بياكلوه طلعت لقيت 9 واحدات استغربت ونزلت اقول لماما الحقي يا امى جابوا كتير

  19. أنا حلمت اني كنت ف محاضرة ف كلية طب وكانو بيكرموا فيها طلبة اتحاد الطلبه واتعرفت على بنات كانوا حلوين جدا ومعايا والدتي وبعدين لما جينا نمشي لقيت واحدة صاحبتي هي ف طب فعلا بتخبط علي ضهرى انها عايزه تحكيلي حاجة على الرغم اننا فعلا معدناش بنتكلم زى الاول بسبب خلاف قديم ف ماما وهي نازلة بتقولها لا متجيش ف انا قولتلها هكلمك على النت وخرجت عشان كانت المحاضرة هتبدأ

  20. حلمت أنى رأيت شاشه التلفزيون والعداد يحترقان بالمنزل مع احتراق مفتاح الكهرباء الاتوماتيك وحاولت الإطفاء بالماء وظل التليفزيون يعكس صورته دون أذى لى أو بالمنزل

  21. السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
    زوجي حلم بأن ابنه أخته هي وزوجها يقومون بعمل برنامج في التليفزيون هي تلقي الموضوع وزوجها يقوم بشرحة
    ارجوكم الرد
    جزاكم الله خيرا

  22. صديقتي اسمها عزيزة حلمت انها شافتني انا و ماما فحوار بالتلفاز كأنه هناك حدث مهم يمكن يتعلق بالشركة التي نشتغل فيها انا و عزيزة وهي لم تحضر في هذا الاحتفال و امي كانت تجيب على الأسئلة التي كانت تطرح عليها و عزيزة مندهشة و فرحانة بماما لأنها تتحدث في التلفاز.
    انا انسة عزيزة متزوجة و ماما ارملة اسمها فاطمة.
    ممكن اعرف شو معنى هذا الحلم جزاكم الله كل خير

  23. السلام عليكم رأيت في المنام اني اشاهد نفسي داخل التلفاز وانا ب عمر صغير عن عمري الحالي و لابس ثياب عادي و وجهي ابيض ارجو الرد

  24. والدتي حلمت اننا كنا في فرح ناس قرايبنا والعروسه دي متوفيه فعلا من زمان جدا وهي لسه مش متزوجة وانا ماشيه انا وماما وماما شايله كحك فرح البنت دى انا مصممه اني اخد كحكه وماما تقولي عيب وانا مصممة لحد ما اخدتها واكلتها

  25. أنا حلمت اني كنت رجعت مدرستي ومعايا اصحابي بتوع الكليه كلهم قاعدين ف الديسكات ف انا حجزت بشنطتي في الاول ونزلت نلعب ونلف وسط صحابي ف الملعب تحت لحد ما جه المدرس ودخل الفصل جينا نطلع كنت خايفه عشان اتأخرت واستأذنته ودخلت وبعدين روحت اقعد مكاني ف الاول لقيتهم نقلوا الشنطه ورا قعدت وبعدين قمت تاني عشان انزل مكنتش عايزة احضر لحد ما كلنا مشينا..
    انا خريجة ومش متزوجة

  26. حلمت اني كنت قاعدة ومعايا والدتي واخت صاحبتي كانت حامل وبعد شويه جه معاد ولادتها وولدت ولد جميل اوى فضلت شايلاه على طول لحد ما صاحبتي كلمتني بتقولي اخد بالي من اختها لحد ما تيجي وتشوف النونو وهو علي دراعي دايما بيضحك.. وبعدين اتفقنا نعمل السبوع عندنا وعزمنا ناس كتير وابو الطفل جاب صحابه ويوم السبوع فضل شايله يوريه ليهم من جماله وانا نازله من ع السلم لابسه اسدال اي حاجه يعني لقيت واحد منهم بيطلب مني الزواج وانا فضلت مردش وامشي ف اي مكان بعيد عنه لحد ما فيوم تاني كان نفس الاحتفال ونازله من علي السلم لابسه فستان وهو بردو بيطلب تاني..
    انا عزباء ولسه متخرجه على الرغم من ان الشخص ده يبقي اخو زميله تانيه ليا وعمرى ما شوفته قبل كده ومتزوج اصلا وزميلتي دي لما عرفت كانت مبسوطة ف الحلم… والطفل ده اتولد فعلا من شهرين

  27. سلام عليكم ممكن تفسير الله يخليك
    نشره الأخبار إنتهت قال المديع انتظروا أخير الأخبار من قناه تانيه مع 1 ليلا 
    سيكون عرض الأزياء رأيت العرض الأول كان لا جانب ضعفاء لبسهم قصيرمن تم المغربيات كان لباسهم  جميل طويل ونساء أجمل اعطو لكلمه للمغربية كان حديتها منطقي  جميل وجهها جميل وضعت على رأسها إكليل من الورد وأشياء جميله رغما أن تسريحة شعرها جميلة الكليل زادها جمال.
    تاني حلم :
    تاني مره أرى متل هذا  حلم >
    رأيت بأن صورتي التى اضع فيها اصبعي على فم  كأن أقول أسكت
    في نشره الأخبار في دوله أخرى يتحدثون عني و يراقبونني بتالك  الصوره دخالو إلى بيتي عبر الاقمار الاصطناعية بسبب صورتي التي وضعت فالفيسبوك الصوره أضع فيها اصبعي على فمي كأني أقول أصمت حين دخل البيتي وجدوه  بيت نقي جميل استغربت حين رأيت صورتي في دوله أخرى يتحدثون عنى في نشره الأخبار المشكل إني لا أفهم لغت اصحفي وهو يتحدث عني
    راءتني زوجت أخى غزالان وأخي عزيز في نشره الأخبار يقولون رشيدة باستغراب
     قولت فى نفسي تالك صوره فيها جرح
    وجدت شيء ملفوف جيدا بداة ابحت انا عدنان مادا يوجد فيها اخدته منه قمت وجدتها آلات تحكم قمت بطفى تالفاز رغم أن لا أعرف لات تحكم اوقفتها
    معلومات عزباء ربت بيت فعلا وضعت صوره لى اضع اصبعي على فمي كان اقول أصمت
    لأن عندي اعداء لهذا وضعتها لهم لكي يصمتو من ظلم الدي قهرني

  28. حلمت ان جوز خالتي المتوفي يظهر على التلفاز وكان مشلول الوجه ويقدم إعلانا لا بأس به وكان يلبس ملابس انا التي قولتله أنه يلبسها لما شوفته في التلفاز بهذا الشكل اتصدمت وذهبت إلي امي وحكتلها ق
    ابتسمت لي وقالت لي لا تقلقي هذا شئ جيد سوف يرزقه الله

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *